2015/06/04

ショッピング Shopping



めったに行かないんだけれど,すぐ近くのショッピングモールにウィリアムと行ってきました。目的は父の日にブライアンにあげるプレゼントを買うため。See's Candyのチョコレートをあげようと思って。それだけのつもりで行ったけれど,結局日よけの帽子やウィリアムのドレスシューズも買ってしまった。でもどちらもセールだったしとても良い買い物ができてよかった。See's Candyではもちろんブライアンのチョコだけでなく,自分たちが食べる分用のも買いました♪帰宅直後に腹の中(笑)

I hardly go to the mall even though it's so close, but today I did with William. I wanted to go to See's Candy to get some chocolate for Brian for Father's Day. Of course I bought some for myself too. I also found a hat for sun protection and William's dress shoes. They were both on sale so it was a good buy.



これは今晩の夕飯。炊き込みご飯,ティラピアの味噌煮,しらたきのきんぴら。それぞれはおいしかったけれど,この組み合わせはよろしくなかった(笑)

This was our dinner tonight. Each dish tasted fine, but I don't think I'll serve them together again. Not the best combination.

0 件のコメント: