2015/06/02

「夏が来た!」パーティー "Summer Is Here!" Party






真剣な顔で。With serious face.

ボイシの子供たちにとって今日は夏休み前の学校最後の日でした。コールドウェル(ブライアンの実家)の子供たちはもう2週間前から夏休み。ということで,今晩の活動の日は学校も終わったしパーティーをしようということになって,外でかき氷を作ったり,駐車場にチョークでお絵かきしたり,シャボン玉やったり,tick-tack-toe(三目並べ)やったり,写真コーナーで写真撮ったりしました。最初の15分かそこら,大きな雨雲がちょうど真上にやってきて結構雨に降られました。大きなパラソルの下や軒下にみんなで入ってなんとかずぶ濡れにならなかったけれど。その雨雲通過後はぴーかん晴れで楽しく遊べたのでよかったです。わたしは写真撮影を担当してました。

It was the last day of school before summer break for most of the kids in Boise. In Caldwell, kids got out of school like 2 weeks ago! So, since school is out, we decided to have a party for Activity Days tonight. We made snow cones, played tick-tack-toe, bubbles, had picture taken with props, etc. We had so much fun except the first 15 minutes or so this huge cloud came right above us and we got rained on. We used a huge parasol and hid ourselves underneath the roof though. Glad it was only for the short time. I was mostly taking pictures of everyone. It was fun!

0 件のコメント: