2016/11/30

サイバーマンデー Cyber Monday


日付が変わってしまったけれど,昨日はサイバーマンデー(サンクスギビングの次の月曜日にするショッピング)でした。わたしもウィリアムとモールに買い物行ったり,オンラインでも買い物してブライアンのリスマスプレゼントや自分の運動靴を買ったりしました🎁
I went Cyber Monday shopping yesterday and today. Yesterday (Monday), William and I went to the mall and got some Christmas presents for Brian. I also ordered some online to get more gifts for him and also a pair of sneakers for myself.

モールではいつものお約束で(なぜか)ウィリアムにSee's Candyでチョコレートを買わされました。いちばん安いサンタのチョコ一つ購入。ウィリアムはご機嫌(^^)
Every time we go to the mall, William thinks I buy him a piece of chocolate at See's Candy. I bought him the cheapest Santa chocolate and he was happy. :)



今日はウィリアムがプリスクールに行っている間にほかの家族のメンバーのクリスマスプレゼントを買いに行ったり,ウィリアムの新しいパジャマを買いに行きました(今度プリスクールのクリスマス会にパジャマで行かなくてはならないので)。まだまだ安売りしているのでいろいろ安く買えてうれし~い。でもこの数日で結構お金を使ったので,もう年末まで食料品以外は何も買わない予定です。
Today, I wet shopping again while William was in pre-school to get a Christmas present for a family member. I also got a pajama set for William so he could wear it to his pre-school Christmas party. Things were still on sale, so I was happy to buy them cheap, but I spent a lot of money (to me) for the last few days, so I'm not planning on spending any money (other than food) until the end of the year.

ウィリアムの新しいパジャマ
William's new jammies




2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

安売り良いなぁ〜!
買い物行きたいけど、忙しくていく時間も意欲もない!笑

mikeeks さんのコメント...

ほんと安いんだよ~,半額とか。ネットでも買い物できるし。いつも忙しくて大変そうだね,お疲れさん。