2015/03/10

シャボン玉 Bubbles




遊んでいるときに庭の木に飛んできたハト
The doves we saw while we were playing.

今日もとても良い天気で,外で遊ぶには最高の日でした。朝晩は冷えるけど昼間は暑いくらいで半袖でいました。残念ながらウィリアムの調子があまり良くなく,鼻水と咳が出てたので,一日家で過ごしました。でも夕飯食べた後で家の外でシャボン玉をやることにしました。先日始まったサマータイムのおかげで夜7時過ぎでもまだこんなに明るい。でももうこのときは気温が下がってきていたので上着を着て遊びました。昼間暖かいときに遊んでおけばよかったかな。笑

We had such a nice day again today. It still gets cold in the morning and at night, but it gets pretty hot during the day that I was in a short sleeve shirt this afternoon. Unfortunately William had a runny nose and cough, so we spent all day at home until we decided to play with bubbles after dinner. There was light still due to the daylight savings time just started a few days ago, but by the time we went out, it was getting cooler that we had to wear our jackets. We should have gone outside and played earlier huh.

0 件のコメント: