2015/03/23

パーシー Percy




いつも月曜日の夜は食事の後で家庭の夕べをするのですが,ウィリアムの寝る時間がすぐに来てしまうので,なかなかゆっくりできません。でも今日はめずらしくウィリアムが昼寝をして早く寝るはずもないので,家庭の夕べの活動としてどこかに出かけようということになりました。ウィリアムの楽しめるところは。。。と考えた結果,Barnes and Noble という本屋さんの子供のコーナーにあるトーマスのおもちゃのセットのところで遊ぶことに決めました。ウィリアムはパーシー(トーマスの親友)が好きなので,パーシーを独り占めして遊んでました。ブライアンとわたしは,本屋さんにあるカフェでホットココアを買っていただきました♪

We have Family Home Evening every Monday evening, but we usually have to hurry up and do it in 10 -15 minutes due to William's bed time. William hardly ever takes a nap, but today he did, and he wouldn't go to bed until late, so we decided to go out for the activity. We ended up going to Barnes and Noble (a book store) where there are Thomas the train tracks are. William's was so excited to play with his favorite engine Percy and the train tracks. :)

0 件のコメント: