2015/03/11

神経衰弱 Memory Game





今日はウィリアムと神経衰弱をして遊びました。ウィリアムが神殿が好きなので,いろんな神殿の写真をコピーしたものをラミネートしてカードを作りました。ウィリアムは喜んでくれてたけれど,いまいち神経衰弱のやり方がまだ分かんないみたい。笑

William and I played memory game today with the cards I made out of temple pictures since William loves the temples. He loved the cards, but didn't really get how the game worked, ha ha.



ところで,最近暖かいせいか,よくリスが水を飲みにやってきます。今日も来て,ウィリアムが「ニス(リス)さん!」と言って教えてくれました。(^v^)

Lately, we often see squirrels drinking water out of the water pot that's in our backyard. William found one today and let me know saying "Nisu(trying to say Risu) san!" (meaning squirrel). :)




そして,また作りました~,チョコチップクッキー♪

And I baked chocolate chip cookies again. :)


0 件のコメント: