2015/03/12

水仙 Daffodils




今日うちの庭にある水仙の一つがやっと咲きました。ちょうど家の北側で日があまり当たらないせいもあって,ちょっと開花が遅かったけれど,なんとか咲きました。今日もとても暖かくて天気が良く,ウィリアムの風邪も少し良くなったようだったので,外で少し遊びました。すぐ咳き込んでしまって家に戻ってきましたが。

Finally, one of the daffodils in our front yard bloomed. It took a while since they are on the north side of the house and don't get much sun. It was another nice warm day, and William was getting better from cold, so we went out to the backyard and played. But, William started coughing not long after we went out, and he wanted to come inside.



それから,バナナがダメになってきそうだったので,バナナチョコマフィンを作りました。ウィリアムは「カップケーキ」と言ってぱくぱく食べてました。笑 最近わたしは食べてばかりで体重がうなぎ上り(-_-;)まずいぞ。

I baked banana chocolate chip muffins today. I wanted use up bananas before they went bad. William called them cupcakes and loved eating them. I have been eating too much food lately and totally gained weight. I've got to do something about it.




0 件のコメント: