2015/04/11

DI (ディーアイ)




今日は家族でDIに行きました。教会の運営するリサイクルショップです。すっごい久しぶりでした(2年以上)。洋服(トップ)に穴が開いているものばかりで新しい物(まあ中古だけど,笑)欲しいと思って行ったけど気に入ったものが見つかりませんでした。でもスカートかわいいの見つけて一着買いました。うれしい5ドル♪

I went to DI (a thrift store operated by LDS church) with my little family today. It had been at least two years since I went there last. Most of my shirts somehow have holes and I wanted to get some new ones (well, I guess everything would be second hand from DI). Unfortunately I couldn't find any shirts that I liked, but I found a skirt that was my style, and it was only $5, yay!

0 件のコメント: