2015/04/30

どの歌でしょうか? Can You Guess?


これはウィリアムが歌っているところです。教会の人にしか分からないとは思うけれど,何を歌っているか分かりますか?ヒントは子供の歌集にある歌です♪

This is William singing one of the songs from Children's songbook. Can you tell which one it is? :)




今日は我が家の車を掃除しました!この車,ブライアンのお父さんから安く買い取ってから2年以上たつけど,今まで一度も洗ったことがなかったんです!でもこの色のおかげ?であんまり汚れが目立たないというのをいいことにまったく洗わずに今日まで来てしまった。さすがにちょっときれいにしなくちゃなあと思って,洗剤の入った水で「拭き」ました(笑)だって洗車高いし~。ホースは裏庭に行かないとないし~。写真ではよく分からないけれど,これかなりぴっかぴかになったんです☆ちょっとスッキリしました。

I washed (more like wiped) our car today for the first time since we bought this car from Brian's dad, so it's been over 2 years. Thanks to the color of this car, you couldn't really tell the car was so dirty, and we just didn't bother to clean it, but I finally did it and felt a lot better! You might not be able to tell how clean the car looks, but it does look so much better than before I cleaned it.:D



昨日のブログで食べ物に気を付けるとか言っておきながら,今日いきなりこれ。ウィリアムと一気に全部食べました~。

I said on my blog yesterday how I needed to eat better and stuff, and I bought this today and ate it all with William! Ha!

0 件のコメント: