2015/04/09

体調不良 Sick Day




ウィリアムは今日あまり調子がよくなくって,咳をしたり,一日鼻水が出っ放しでした。最近ほとんど昼間外で遊びたがらないけれど今日は外に行くと言ったので,ちょっとだけ裏庭で遊びました。

William had a runny nose all day today, and was coughing too, but other than that he was doing fine. Lately he doesn't want to go outside or to go out much, but today he wanted to play outside, so we played in our backyard a little bit.

わたしはと言うと,今日はドーナッツを作ろうと思ったけれど,型抜きするのがめんどうさくってボールにしました。サーターアンダギーみたいになることを期待して。でもそれがすごいことに。。。形はそうなったけれど全部のドーナッツ焦げまくりのうえに中は生。ドーナッツの真ん中が穴空いてるわけが分かったような(苦笑)写真は恥ずかしいので載せません~。

I attempted to make doughnuts today, but I was lazy to cut the dough in doughnuts shapes, and made balls instead. That was a huge mistake. All the doughnuts were rather burned all around but still doughy inside. I think I learned a lesson. Oh and I'm too embarrassed to post the picture. 


0 件のコメント: