2015/04/16

ガム Gums




今朝は久しぶりに朝ごはんにホットケーキを作りました。なかなかめんどうくさくて最近やってませんでした。ウィリアムはパンケーキパンケーキ言って喜んでいたけれどそんなに食べなかった(笑)
わたしは個人的にはバターとはちみつ派。シロップは市販のメープル味のものは嫌いで,本物のメープルシロップなら食べれるけれど,昔から食べ慣れているせいか,はちみつの方が好きです。

I made pancakes for breakfast this morning. It had been a while since I made them last. I don't use pancake mix and stuff, so it takes more time to make. They taste better though. William was excited to have them and kept saying "pancakes, pancakes" but didn't eat that much. lol Personally I love to put butter and honey on top instead of syrup. I don't like maple flavor syrup at all. I like real maple syrup fine, but I think I like honey better since that's how I always had pancakes at home while growing up.



ところで,最近ほんっと食べ過ぎていて,お腹すいていなくても食べちゃうから困ってます。最近は水を頑張ってたくさん飲むようにしているけれど,もう一つの対策として,今日ガムを買ってきました。何か無駄に食べたくなったら,これからガムを食べるようにします。しかもわたしの苦手なミント味。効果があるといいけど。

By the way, I have been eating too much lately. No joking. I have put so much weight. I just keep eating even though I'm not hungry. I have been trying to drink more water so I feel filled, but I just bought some mint gums which isn't my favorite to chew on whenever I have some cravings for food that I don't really need to have. I hope they work.


0 件のコメント: