2017/07/10

クランキー Cranky the Crane


4月ころにウィリアムが一人で一晩中眠れたらシールを貼れるチャートを作り,それを1か月ほど続けることができたらトーマスに出てくるクレーンのクランキーを買ってあげることになっていました(ブライアンが約束した)。
In April, we made "I can sleep by myself" chart for William. He had been waking up and waking us up every single night and we needed to do something about it. When we made the chart, Brian promised William that he would buy him a Cranky the crane (from Thomas & Friends) if he could sleep by himself for a month.



数週間前に出来ていたはずだけど,ウィリアムが結構シールを貼り忘れていたので今になってしまいましたがようやくクランキーゲット✨✨よくがんばりました。こちらも安眠妨害されず助かってます(^^)
And William was finally able to achieve his goal (it could have been done a few weeks sooner if he hadn't forgotten to put stickers). He did a good job. Now we are happy as well since he doesn't disturb our sleep.



早速線路をつなげてクランキーに夢中。よかったね~。
He is happily playing with Cranky now. :)







2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

この木のおもちゃ、日本にもあるのだけど、クランキーは初めて見た!!
可愛いね♡
そしてお坊っちゃまの髪型、やっぱりウケる!笑

mikeeks さんのコメント...

クランキーそっちにないんだ?ウィリアムの髪型笑えるよね。坊主って感じ。