2017/07/08

サマーカット Summer Haircut


今日は午前中に自分の髪を切りました。微妙な出来だけど長くなってきていて耐えられなかったのでサッパリ。写真はありません!
My hair was getting too long and couldn't stand it any longer, and I finally cut my hair this morning. I feel so much better even though I didn't do it all that great. No picture available. lol


そして午後はウィリアムの髪を切りました。こちらもサッパリ。
And in the afternoon, I gave William a haircut. He looks much cooler, doesn't he?



新しい髪型でさっそく変顔😵やんちゃ坊主がますますやんちゃ坊主っぽくなりました。
Making a funny face with his new haircut. He looks even more mischievous. 



今日は40度まで上がり,朝ウィリアムとバランスバイク乗りに行ったくらいで外にはまったく出ませんでした。この暑い中,ブライアンは庭でせっせこいろいろやってくれてました。夕飯もバーベキューサーモンをしてくれて,とってもおいしかったです✨ブライアンありがとう!
It got up to 104 today. I only went outside for a balance bike ride with William and ran an errand to the store early in the morning. Brian worked in the yard for a while and barbecued salmon for dinner. The salmon was so good! Thank you Brian!


2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

ウィリアムのこのカットの仕方は、ヤンチャ丸出しだねー!!笑
前髪の長さで全然雰囲気変わるよね!
サーモンもとっても美味しそう。
こんな大きなサーモンの切り身、こっちじゃ見かけないよ。

mikeeks さんのコメント...

でしょ~やんちゃ坊主。大きいよ。12センチくらいかなあ。ぶらいあんのはもっと大きかったんだよ。しょっぱくないの。マスみたい。