2016/06/04

散髪 Haircut

今日はとても暑く33度まで上がりました。でも明日は36度まで上がるみたいです(-_-;)
It was really hot today. The high was 91 degrees, but it's supposed to get 97 tomorrow, so it was nothing compared to that. Ugh.

今日は土曜日だったし夏だし、またバーベキューしました。今回はバーベキューチキンです。チキンを前もってマリネの液に浸しておいて、バーベキューします。これがおいしい♪あとトウモロコシも醤油をつけてバーベキュー。おいしい~♪
It's summer and Saturday, so we had to have a BBQ again. This time we barbecued chicken. You marinade chicken in this yummy Hawaiian marinade sauce and it tastes so good!




夕飯の後は、ずーっと切りたかったウィリアムの髪を切りました!すっきり♪
After dinner, I finally was able to cut William's hair! He looks much better! 


2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

袋に被さってるウィリアムがなんとも可愛い!笑
髪も上手に切れているね〜!
うちの子達は私に似て髪質が硬いから既に美容院ですよ。

焼きもろこし‥‥美味しいけど苦手。空きっ歯だから。

mikeeks さんのコメント...

近くでみるとぼさぼさだよ~。でもお金払いたくないからね。
焼きもろこしわかるな、うちもすきっぱだから詰まる。でもおいしい。