2016/06/25

キッチンエイド KitchenAid


今日は教会の知り合いからキッチンエイドをもらいました!
One of my church friends gave me this KitchenAid today!!


これでいろいろな生地を混ぜたり、付属品を取り換えて野菜などを切ったりしていろんなことができます。ずっとほしかったけれど、一番安いのでも2万5千円くらいはするので手が出ませんでした。ずっと使っていなかったということで結構掃除が大変だったけれどなんとかきれいにしました。これから活躍してもらいます!
This will help me mix dough (especially when you are making a big batch) and do all other kinds of things with so many different attachments! I had been wanting to buy one but couldn't afford it since it costs like $250 to buy the cheapest one. It was pretty dusty and dirty since my friend hadn't been using for a long time, but I cleaned it pretty well and it's ready to be used again.


今日の夕飯はまたバーベキュー。今週はチキン♪
And for dinner, we had BBQ chicken for dinner tonight. :)




大好きなイタリアンソーダと一緒にいただきました。
I had this Italian soda with dinner.



炭酸はめったに飲まないけれどこれはおいしい♪個人的にはオレンジ味のほうが好き。
 I don't normally drink soda, but this one is good. I personally like orange one better though.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

なんか凄い仰々しいプロセッサーだね〜!
でも、料理の幅が広がって楽しいね!笑
チキンも美味しそう。
炭酸は私もダメだな〜。

mikeeks さんのコメント...

これものすごく重い。フードプロセッサーは別に小さいの持ってるからそっちで使うと思うけどね。チキンはおいしい!ハワイアン味?の液に浸しておくんだけどこれが最高。炭酸は大好きなんだけど、こっちの炭酸は甘すぎでまずい。三ツ矢サイダーみたいなさっぱり系がない。