2016/06/09

ヘビ Snakes



うちの周りにヘビがいます。しかも少なくとも2匹はいます。今日初めて同時に2匹見ました。一匹は小さいやつで、もう一匹はもう一回り大きいやつでした。写真のヘビは小さいやつ。
There are snakes around our house. Usually we see one at a time, but today we saw two at the same time. One was a tiny one, and the other one was one size bigger. The one in the picture is a small one. 



ウィリアムまったく怖がらずにつかんでました。さすがわが子。
William was not scared of touching it at all. He's totally my son.



ところで今日は、朝からなんだかんだ言ってオーブンよく使いました。朝ごはんにはウィリアムにせがまれマフィン。それから写真に撮らなかったけれどロールパンとメロンパンも作りました。
By the way, I used oven so many times today. I baked muffins because William was bugging me to bake some. And I forgot to take pictures, but I baked rolls and melon pan too.



そして夕飯のハンバーグ。これも最初フライパンで焦げ目をつけてからオーブンで焼きます。台所にいる時間長かった~。
Then I cooked hamburger stake for dinner. I fry them first to brown and put them in the oven to cook all the way. I was in the kitchen for a long time today.

1 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

オーブンで焼いたハンバーグ、ジューシーで美味しいよね!ウチもそうしているよ!
ウィリアムは何故蛇を持って笑顔なのか??
ウチも貫太はへっちゃらだろうなぁ〜!笑