2016/10/10

自分の誕生日 My Birthday


今日誕生日を迎えました。昨日は一日早くブライアンの家族みんなにお祝いしてもらいました。4日前に誕生日を迎えた義理の母との合同誕生パーティー♪
It was my birthday today. We had a birthday party yesterday with Brian's family for me and Kathi (my mother-in-law) who had her birthday four days ago. 




今日はブライアンとウィリアムにお祝いしてもらいました。
And we had another party tonight just by ourselves. 



いつもは誕生日に外食するんだけれど、今日は平日でちょっと時間的に厳しかったので普通に晩御飯は家で食べ(カレー)、食後にプレゼントをもらったりチーズケーキ(自作の、笑)でお祝いしました。今週土曜日に外食してお祝いする予定です♪
We normally go out for birthday dinner, but since it was Monday we just had dinner at home (I cooked curry) and had a little party afterward with the cheesecake I baked yesterday. We are planning on going out for lunch this coming Saturday though. 




ウィリアムは紙に英語でHAPPY BIRTHDAY MIKIKO!!と書いてくれました。そして💛も描いてくれて。なんか去年はまだ全然絵も字も書けなかったのに、すごい上達してて感動&うれし~い。
William wrote me "HAPPY BIRTHDAY MIKIKO!!"and drew a heart on pieces of paper and that was so sweet. He couldn't write or draw anything last year, but he has grown so much and has been learning many things since. 


2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

改めて、お誕生日おめでとう!
42歳!笑
お義母さんとの合同誕生会でもケーキはちゃんと2つなんだね!
ウィリアムのお手紙、感激しちゃうよね!
自分の子供の作ったものだと、こんな物?ってものでも宝物になっちゃうから不思議だね〜。

mikeeks さんのコメント...

32歳ですが!!もちろんケーキ二つです!というか15人くらいいるから一つじゃ足りないんだよ。それに好き嫌いもあるからね。違った種類のケーキを二つ。ウィリアムからもらったの、ちゃんと捨てるつもりです(笑)写真撮ったし。じゃないとどんどんたまっちゃうもん。