2016/10/29

今年最後のバーベキュー The Last BBQ for the Year





もう10月も終わりに近づいてだいぶ寒くなってきました。今日今年最後のバーベキュー(シシケバブ)をしました。やっぱりめちゃくちゃおいしかった~♪また来年!
It's almost November and is getting pretty cold. We had our last BBQ (shishkebab) for the year. It was sooo good as usual. We'll miss it until next year!




ところで,秋と言えば。。。うちの裏庭には2本大きな木があって,この時期大量の葉が落ちて大変なことに。集めても次の日にはまたいっぱいに。秋はいちばん好きな季節だったけど,この家に住むようになってちょっと苦痛(苦笑)。
It's fall and that means leaves EVERYWHERE! No kidding. There are two big trees in our backyard and the leaves are endlessly falling down and making a big mess in our yard. Fall was my favorite season, but now I'm not so sure...

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

この落ち葉の上で寝転ばせたい人がいます。
誰でしょう?
当たりです!貫太です。

mikeeks さんのコメント...

かんちゃん喜びそう!まだまだいっぱいあるよ~笑