2017/03/22

ミッキーゴー! Mickeygo


おととい月曜日はウィリアムのプリスクールもYMCAもなかったので,OLD NAVYにウィリアムの新しいパジャマと靴下を買いに行ってきました。
On Monday, William had no preschool or YMCA class, so we went to OLD NAVY to get William's new jammies and socks. 


写真はないけど,セールをやっててパジャマ上下セット2着と靴下2足買って2000円ほど☆うれしい♪
I don't have the picture, but I bought two sets of jammies and 2 pair of socks for like 20 dollars! I love sales.



その後はランチでウェンディーズへ。いつもはドライブスルーで買うけど,ウィリアムがお店で食べたいと言うので中で食べました。
After that, we went to Wendy's for lunch. We normally go to drive through, but William wanted to go in, so we dined in this time.


ファーストフードのお店とか行って注文するときたいがいブライアンが一緒なので,オーダーするとき名前を聞かれるとブライアンの名前を言うんだけれど,今回いなかったので自分の名前を言うことになり,最初ミキコって言ったけど難しいだろうと判断してミッキーでいいよって伝えました。
Whenever we go out to a fast food place, Brian is usually with us, so we just tell his name when we order, but this time he wasn't with us, so I had to tell the employee my name. I said my name (Mikiko) but I told him Micky would be okay.



それから食べ終わってふとレシートを見ると,自分の名前がこんなことに。MICKEYGOって(笑)ミッキーゴー!チアリーダーの応援みたいな(笑)かなりうけました。
Then after I finished eating and looked at the receipt, this is what I found. "MICKEYGO" Sounds like a cheerleading cheer or something. lol

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

ミッキーゴーさん!笑
息子はポテトと何を食べているの?ハンバーガーのバンズかしら?

mikeeks さんのコメント...

正解。自分が頼んだサンドイッチのバンズ。キッズバーガー頼んでも食べないからね。一つ頼むのはもったいない。