2017/03/28

ポージョーズ PoJo's




もう3日も前のことですが,スペイン語を教えてもらっているマリエラの息子さん(ジェイコブ)の20歳の誕生会に招待されて行ってきました。ポージョーズという近くのゲームセンター的なところで,メリーゴーランドやゴーカートみたいのもあります。
So, we were invited for a birthday party at Pojo's Family Fun Center three days ago. It was for Jacob, my Spanish teacher, Mariela's son. 



一度も来たことがなかったので,ウィリアムは大喜び。メリーゴーランドは3回も乗りました。ブライアンも仕事が終わってから途中参加で来ることができ,夕飯はパーティーで出たピザで済ませました🍕
We had never been there before, and William was so excited to ride the carousel (he rode three times). Brian was able to join us after his work, so we all had pizza for dinner (that's what they had at the party). 


ウィリアムは炭酸が好きじゃないのだけれど,3種類違う種類のものを試して(オレンジソーダ,スプライト,ルートビア),メンソレータムの匂いのするルートビアが気に入ったようでたくさん飲んでました💦完璧アメリカ人。。。
William doesn't like soda, but he tried three different ones (orange soda, sprite, and root beer), and to my surprise, he liked root beer the best and kept drinking out of Brian's cup. He is totally American! lol



トークンでいろんなゲームもやって,それでもらったチケットで景品と交換したりして,ウィリアムにとってもわたしとブライアンにとっても楽しい時間となりました。ガヤガヤうるさい場所はあまり好きじゃないけれど,たまにはこういう楽しいところにウィリアムを連れて行ってあげないとかわいそうかなあ。
We played different games with tokens, and got tickets to exchange with prizes. It was fun not only for William but also for me and Brian. We hardly ever go to this type of place because we don't like noisy places, but it might be good to take William once in a while, so he can have fun.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

私もゲームセンターのようなガヤガヤした所って好きじゃ無いけど、先日映画に行った時、子供達はゲームセンターが気になる様子だったよ。

mikeeks さんのコメント...

子供はけっこう好きだよね~。遊園地みたいなほうが個人的には好きだけどね。ディズニーランド連れて行ってあげたいな~。