2015/05/14

虫 Bugs



ダンゴムシで遊んでます Playing with a roly poly

大きなミミズ A big earthworm

今日は家の庭で草取りをしていました。ダンゴムシやミミズがたくさんいて,昔子供の頃に虫でいっぱい遊んだことを思い出しました。洗面器に100匹以上ダンゴムシ集めたりしたなあ(笑)ウィリアムはダンゴムシに興味を持って遊んでました。大きいミミズも平気で触ってました。確実にわたしの子です(笑)

William and I were hanging out in our front yard today. I was mostly weeding though. We found so many roly polies and earthworms, and that reminded me of my childhood. I would find more than 100 roly polies and put them in a basin. lol William loved playing with roly polies, and he even touched a big earthworm and was just fine. He is definitely my son. :)

0 件のコメント: