2015/05/07

冷凍ピザ Frozen Pizza

今日は雨がほぼ一日降っていて肌寒い一日でした。外でウィリアムと遊ぶこともできなかったので家の中に一日いてウィリアムはたいくつだったんじゃないかな。

It was raining almost all day today. I'll bet William was so bored since he had to stay inside all day. 




いつも食べ物の話ばかりだけれど,今晩の夕飯は冷凍ピザでした。ちょっと前にただでもらったやつ。2種類もらって2週間くらい前に試したやつはとても食べれたものじゃなかったけれど,今回のはすごくおいしかったです。自分の作るピザよりもおいしいと思った。苦笑

I know I always talk about food, but we had frozen pizza for dinner tonight. We got it for free not too long ago. We got two kinds and tried the other kind the other week, and it was terrible! But this one was pretty good and I thought it tasted better than the one I bake. lol




今日もまたチョコチップクッキーを作ってしまった。ウィリアムのおやつにって思って作ったけれど,今日自分が疲れていたせいかすごく甘い物食べたくって何個もばくばく食べてしまいました。やばいやばい。ちなみにこの写真のときにはすでに5個は食べたあと。

And I baked chocolate chip cookies again today. I baked them for William, but ended up eating bunch of them myself. I had already eaten at least 5 of them when I took this picture, ha ha.

0 件のコメント: