2015/05/19

母と娘の夕べ Mother-Daughter Night




今晩の活動の日は,いつもの女の子たちに加えてそのお母さんたちにも参加してもらい,「母と娘の夕べ」をしました。一緒にお互いのことをどれだけ知っているかを見るゲーム(何と言う名前か日本語で思い出せないけど)をしました。昨日作ったキャラメルポップコーンと今日作ったオートミールレーズンクッキーとオートミールチョコチップクッキー全部あっという間になくなりました。笑 大勢参加してくれて結構盛り上がったし,何より無事に終わって一安心。朝一で,もう一つのワードの活動の日のリーダーから連絡があり,急に咽頭炎になってしまって参加できないということで,彼女を頼りにしてたから一気にテンション下がって一日心配していました。だからホントに終わって良かった!

For Activity Days tonight, we had Mother-daughter Night. We played a game like newlyweds game and everybody seemed to enjoy it. I was freaking out all day long because I found out first thing in the morning that one of the Activity Days leaders in Hampton ward couldn't make it to the activity because she had strep throat! That totally made me feel down since I was totally relying on her on the activity tonight. But, everything went well and I'm so glad it's over! Oh and all the cookies and caramel popcorn I made were gone right away!





0 件のコメント: