2015/05/25

メモリアル・デー Memorial Day




今日はメモリアル・デー(戦没者追悼記念日)でブライアン仕事お休みでした。午後からブライアンの希望でバードウォッチングに行くことになりました。これわたしのお気に入りの写真(笑)鳥も何種類かいましたよ,ちゃんと。最初天気が抜群によかったけれど,途中でだんだん曇ってきて雷が鳴り出し,帰る時には雨が降ってきました。一時間半くらいだったけれどなんだかすごい疲れました。

It was Memorial Day today and Brian didn't have to work. He wanted to go bird watching so we went out in the afternoon. This is my favorite picture from the trip, makes me laugh. I saw some birds too. :) First it was super sunny and hot, but gradually got cloudy and we could hear thunder and see some lightning and stuff. We were there for only about an hour and a half, but it made me so tired.


その他の写真を幾つか下に。
Here are some other pictures.










0 件のコメント: