2015/05/12

父と息子の時間 Father and Son Time




今日昼間ウィリアムはめずらしく昼寝をしたので(一緒に自分も,笑),夜寝るまでの時間がたくさんあり,わたしは仕事があったのでブライアンがウィリアムと一緒に遊んでくれてました。外に遊びに連れて行ってくれたり,家の中でいろんなことして遊んでくれました。実際助かるけれど,気持ち的にも余裕ができてありがたいです。ブライアンは仕事から帰ってきて疲れてるとこ大変だけど(苦笑)。

William rarely takes his nap but today he did, and had so much time until he was to go to bed. Since I had to work on translation, Brian took care of him for a while. He took him out to nearby elementary school and played at the playground until it started raining, and played inside playing the piano, playing with stuffed animals, etc. It helps me a lot, especially mentally. I'm sure Brian gets so tired though, ha ha.

0 件のコメント: