2015/05/13

納豆チャレンジ Natto Challenge




今晩宣教師を夕飯に招待してありました。先月来たときに納豆を買い忘れていたので,新しくワードに来たレイノルズ長老に納豆チャレンジしてもらうことができなかったので今回食べてもらいました!一口で十分のようだったけれど(普通みんなそう,笑)なんとか頑張って食べました。その後水がぶ飲みしてました(笑)

We had the missionaries over for dinner tonight and one of the Elders hadn't had Natto (fermented soy beans) yet, so I made him try them this time. He only had one bite, but didn't gag and survived. He was drinking a ton of water after he had Natto though. lol 

0 件のコメント: