2015/05/23

仕事 Work



今日は土曜日。いつもならゆっくり寝てるけれど,平日よりも早く起きて(といっても7時半,笑)まず運動し,シャワー浴びたりして支度した後に家族3人でCostcoに買い物に行きました。それからわたしは一日ずっと仕事。明日締め切りの仕事があったのだけれど,明日は日曜日で仕事しないので今日中に終わらせる必要がありました。ブライアンがウィリアムの面倒を見てくれていて(庭の芝刈りなどしながら外で遊ばせてくれました),なんとかウィリアムが夜お風呂に入る直前に終わらせることができました。

I don't normally get up early on Saturday, but today I did - well, 7:30 was early enough for me. I first worked out and took shower and got ready, and after everybody got ready we went to Costco. After I came home, I had to work on my translation project for the rest of the day. Brian took care of William while he did the yard work, so it helped a lot. I finally finished my project right before William had to get ready for the bath. 




夕飯はバーベキューしたハンバーガー♪トウモロコシも醤油つけて炭火で焼いて美味でした。夜ウィリアムが寝た後にパフェが食べたくなって,お疲れさんの意味も兼ねて微妙なパフェ(というかサンデーだな)を作ってブライアンと食べました。甘い物,癒される~♪

For dinner tonight,we had some barbecued hamburgers and corn. Yum! And after William went to bed tonight, I felt like I could use some parfait, so I made one for me and one for Brian as well. It was more like sundae though, but it was such a comfort food.

0 件のコメント: