2016/09/18

ティーガンの誕生日 Teagan's Birthday


今日は日曜恒例の家族のディナーがありました。火曜日に甥っ子のティーガンの誕生日なので、そのお祝いをしました。ティーガンの希望でディナーはピザ。手作りピザをたらふく食べました♪
There was a Sunday family dinner as usual. Since Tuesday is my nephew Teagan's birthday, we celebrated his birthday today. He wanted to have pizza for dinner and that's what we had.


5枚も食べてしまった。おいしいんだもの。。。
I had 5 pieces. Couldn't help...



ティーガンは8歳になります。初めて会ったときは3歳くらいだったのに。早いなあ。
Teagan turns 8 this year. I can't believe he is that old. He was only 3 or so when I first met him.



レイナ(ティーガンのおばあちゃん)がティーガンの大好きなキュウリをあげたところ、大喜び。この顔と言ったら(笑)
Rana (his grammy) gave him a cucumber (he loves it) as a part of the gift. Ha ha, this face!

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

手作りのピザ!!
豪華だねー。食べたいな。
ティーガン君のきゅうりもらった時の顔、喜び全開だね!笑
かわいいね。

mikeeks さんのコメント...

手作りのピザおいしかった~。5枚食べたらさすがに苦しくなった。ちなみに昨日の夕飯もうちはピザ作ったよ。でも1枚だけだけど。でも最近ウィリアムがピザを食べるようになったから、そのうち1枚じゃ足りなくなるかもなあ。