2016/09/09

やっと週末 Weekend...Finally!


今週はウィリアムのプリスクールが始まり、YMCAのクラスも始まり、毎日あわただしく過ごしていました。どちらのクラスも心配していたけれど、ウィリアムが楽しんでいるようでとてもうれしいです。
William's preschool and YMCA class started this week and we were pretty busy everyday. I was worried about him if he would do well in those classes, but he seems to enjoy both and I'm so happy about it.


これは今日のYMCAのクラスでの一コマ。チョークでお絵かき。もう朝晩気温がかなり下がって、すごく寒かった~~~。
These are pictures from today's Early Learning Readiness program. The kids got to draw pictures on the sidewalk with chalks. The kids had fun, but it was so cold!





夕方からはお友達の双子ちゃん(マックスとスコット)の1歳の誕生日パーティーのために、結構近くにあるジュリオン公園に行ってきました。ブランコに一緒に乗ってるのかわいい~♡
In the late afternoon, we went to a Jullion park for a birthday party of our twin friends, Max and Scott. They just turned one today. They are so cute in the swing together. :)



ウィリアムはもっぱら滑り台。笑
William only plays with slide.



2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

双子ちゃんのブランコ、めっちゃ可愛い!
しかもあのちびっこサイズ、堪らないね!!

mikeeks さんのコメント...

かわいいでしょ~。双子用のブランコじゃないんだけどね(笑)