2016/07/16

餃子レッスン Gyoza (pot-stickers) Lesson


今日はアメリカ人の友達に餃子の作り方を教える約束をしていました。こちらが出来上がったもの。おいしくできました♪教えている間、ブライアンはウィリアムとお買い物に出かけててくれました。
I taught one of my friends how to make gyoza (pot-stickers) today. This is how they turned out. They were yummy. While I was teaching my friend, Brian took William out for shopping.



ブライアンの上司がディナーに連れて行ってくれました。家の近くのメキシコ料理店に行きました。これまで行ったことがなかったけれど、とてもおいしくてまた行きたいと思います。
Brian's boss took us to dinner tonight. We went to a Mexican restaurant. The place was really close to our house, but we had never been there before. The food was really good. We will definitely go back there.

ブライアンの上司のBill (William)とメキシコ料理店でポテトを食べる我が家のウィリアム
Brian's boss and William (he is having fries at a Mexican restaurant...)


ブライアンとBillの家に住んでる日本人の友達の靖弘君。手前は私が食べたチミチャンガ♪
Brian and our Japanese friend, Yasuhiro (he lives in Bill's home).
I had these chimichangas on the yellow plate.

3 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

餃子レッスンは無料でするの?
アメリカ人も餃子は好きなの??

ポテトを食べるウィリアム、ブライアンソックリだね!
将来はイケメン路線か?おデブ路線か?
楽しみだなぁ〜!!笑

mikeeks さんのコメント...

無料だよ~。最近あった教会の活動でオークションあって、オークションに出したものが無料の餃子レッスン(1名様)。それを競り落とした友達に教えたの。

ウィリアムちょっとしたとこがブライアンに似てるよね。おデブにはなってほしくないなあ~…

mikeeks さんのコメント...

無料だよ~。最近あった教会の活動でオークションあって、オークションに出したものが無料の餃子レッスン(1名様)。それを競り落とした友達に教えたの。

ウィリアムちょっとしたとこがブライアンに似てるよね。おデブにはなってほしくないなあ~…